الباحث مروان عبد الحسین محسنجامعة القادسیةكلیة الادارة و الاقتصاد
1/
The role of Demarketing Strategy in Improving Brand ReputationAn analytical Study of the Opinions of a Sample of Nutritional Supplement users who Frequent Bodybuilding Centers in Al-Diwaniyah GovernorateMarwoan Abd Ul Husein Mohsan (1), Atheer Abdul Ameer Hassoni (2)
2/
The effect Demarketing strategy on repurchase intentionsAn analytical study of the opinions of a sample of nutritional supplement users who frequent bodybuilding centers in Al-Qadisiyah Governorate
3/
دور سمعة العلامة التجاریة في تحسین نوایا اعادة الشراءدراسة تحلیلیة لآراء عینة من مستخدمي المكملات الغذائیة المترددین على مراكز كمال الاجسام فيمحافظة الدیوانیة
لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *
جميع الحقوق محفوظة لموقع جامعة القادسية 2017