-1
Effect of Social Media Marketing on Reducing Cognitive DissonanceAn analytical Study of the Opinions of a Sample of Employees Working in the Faculties the University of AlQadisiyah
2-
تأثير التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي في نوايا التحولد ا رسة تحليلية لآ ا رء عينة من الموظفين العاملين في كليات جامعة القادسية
3-
The Effect Of Social Media Marketing On Reducing The Cognitive Dissonance And Switching Intentions Of The CustomerAn Analytical Study Of The Opinions Of A Sample Of Employees Working In The Colleges Of The University Of Al-Qadisiyah
Admin1ade
27/10/2022
البحوث المنشورةالبحوث المنشورة-ادارة واقتصاد
لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *
التعليق *
الاسم *
البريد الإلكتروني *
الموقع الإلكتروني
احفظ اسمي، بريدي الإلكتروني، والموقع الإلكتروني في هذا المتصفح لاستخدامها المرة المقبلة في تعليقي.
لا تعليق