الباحث مروان عبد الحسین محسن
جامعة القادسیة
كلیة الادارة و الاقتصاد

1/

The role of Demarketing Strategy in Improving Brand Reputation
An analytical Study of the Opinions of a Sample of Nutritional Supplement users who Frequent Bodybuilding Centers in Al-Diwaniyah Governorate
Marwoan Abd Ul Husein Mohsan (1), Atheer Abdul Ameer Hassoni (2)

2/

The effect Demarketing strategy on repurchase intentions
An analytical study of the opinions of a sample of nutritional supplement users who frequent bodybuilding centers in Al-Qadisiyah Governorate

3/

دور سمعة العلامة التجاریة في تحسین نوایا اعادة الشراء
دراسة تحلیلیة لآراء عینة من مستخدمي المكملات الغذائیة المترددین على مراكز كمال الاجسام في
محافظة الدیوانیة

لا تعليق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *